New Caladonie een paradijs in de stille oceaan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ton Buelens - WaarBenJij.nu New Caladonie een paradijs in de stille oceaan - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ton Buelens - WaarBenJij.nu

New Caladonie een paradijs in de stille oceaan

Door: Ton buelens

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 November 2015 | Australië, Melbourne

Ma 19 nov we gaan vroeg naar het vliegveld vanwege een staking maar er iets niets te merken op het vliegveld We vliegen met Air Calin naar Noumea de hoofdstad van new caladonie , het is ongeveer drie en een half uur vliegen bij aankomst worden we naar het hotel Chateau royal we hebben een soort studiocompleet met keuken zithoek en mooi balkon we gaan eerst nog wat eten voor we gaan slapen ,
de volgende dag hebben we ontbijt buiten op een terras de lucht is blauw en de zee is turkoois blauw groen gekleurd een plaatje ook de tuin om het zwembad mag er zijn we zoeken een ligbed uit de zon want de zon brand hier heel felhet is 32 graden en met een zeebries is het goed om te hebben die avond lopen we naar het dorp waar ze gezellige bars en restaurants hebben.
vandaag gaan we vroeg naar het zwembad want vanmiddag hebben we een trip door de hoofdstad geboekt deze toer laat de gehele stad zien met mooieuitzichten en oude gebouwen.
Weer een lekkere dag aan het zwembad wel opletten dat je niet verbrand optijd even afkoelen in de pooldie avond gaan we een pizza eten,
vandaag is alweer de laatste dag na een lekker luie dag aan de pool eten we s avonds in het frans restaurant van het hotel daarna nog een drink in de coctail bar .
we worden vandaag vroeg opgehaald voor de vlucht naar Melbourne met Air Calin de service is geweldig met een goede maaltijd en een overvloed aan drinken het was een mooie week relaxen op zo een tropisch eiland

• 26 November 2015 - 10:23

Germieke, Medivoet Leven Op Goede Voet:

Hallo Ton en yvonne,

Geniet nog even lekker van de zon en de warmte. Hier is het donker en fris. Donkere dagen voor kerst. Bijzonder dat jullie nu het omgekeerde meemaken.

Heel veel groetjes,

Germieke

• 26 November 2015 - 11:31

Jo Jacobs:

wat hebben jullie een mooie reis geniet er nog maar lekker van
    ik ben benieuwd wanneer jullie terug komen ?
    groetjes Jo Jacobs

• 01 December 2015 - 13:43

Rens:

allemaal prachtige plaatjes, een super reis hebben jullie. ik kan het me voorstellen, als jullie je af zouden vragen of je nog wel terug zouden komen.
    hier is het inderdaad donkere dagen voor kerst, echt rotweer, al dagen. temperatuur rond 10 gr en wind en regen.
    dus geniet er maar lekker van.
    bij ons gaat het zijn gangetje, en ons 2e kleinkind loopt ook al als een kievit.
    dus handjes vol.
    ton en Yvonne, de hartelijke groeten van ons allemaal.
    tot ????????????
    rens