Een week Zuid Thailand aan het strand van Krabi - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Ton Buelens - WaarBenJij.nu Een week Zuid Thailand aan het strand van Krabi - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Ton Buelens - WaarBenJij.nu

Een week Zuid Thailand aan het strand van Krabi

Door: Ton buelens

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 April 2015 | Myanmar, Rangoon

Na de rondreis met de huur auto zijn we van Chiang mai in het noorden naar Krabi gevlogen in zuid Thailand het was een vlucht van 2 uur met Air Asia het hotel lag op 45 minuten rijden van Krabi enviel tegen betreft liging en in de omgeving van het hotel was niets te beleven daarom maar een huurauto geregeld en de omgeving verkend ook maakte we een dagtocht naar het Jamesbond eiland eerst met een busje daarna met zo een boot met een grote motor er achter op wat een prachtige omgeving zie foto ook nog een morgen samen op een olifant gereden hobbeld wel maar toch leuk het stadje Krabi is maar klein maar heel toeristische op maandagmorgen zijn we vanaf Krabi naar Bankok gevlogen en daarna naar Yangon in Burma waar we de volgende rondreis gaan beginnen vandaag vroeg tevoet de stad want overdag is het wel 38 graden we hebben de grote Shwedagon pagoda bezocht zie foto groetjes ton en yvonne

• 08 April 2015 - 16:38

Bernard En Maria:

Hallo Ton en Yvonne,

Wat zijn jullie een mooie reis aan het maken.Het is kei leuk om op deze manier een stukje met jullie mee te mogen reizen.Compliment voor de mooie verslagen en de indrukwekkende foto's.
    Heel veel groetjes en geniet met volle teugen.

Bernard en Maria

• 09 April 2015 - 08:20

Nicol Brom:

Hoi Ton en Yvonne,

Dus genieten met een grote G zo te lezen. Super fijn. We blijven jullie volgen.

Groet, Nicol

• 12 April 2015 - 10:52

Rens En Elly:

dat klinkt echt allemaal super, we kunnen geloven dat je ogen tekort komt, om alles goed op te nemen.
    neem overal goed de tijd voor, en geniet ervan.
    gr rens en elly