met de huur auto onderweg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ton Buelens - WaarBenJij.nu met de huur auto onderweg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ton Buelens - WaarBenJij.nu

met de huur auto onderweg

Door: Ton en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Hallo mensen vanaf maandag zijn we met een huurauto onderweg naar het noordelijkste puntje van Thailand de gouden driehoek burma thailand en laos goud komt omdat er vroeger veel opium verbouwd en vehandeld werd
ook in de omgeving is veel te zien zoals grotten warmwater bronnen geizers en mooie uitzichten in de bergen wel 2500 meter hoog ook mooie tempels die je kunt bekijken maar wel de schoenen uit voor je naar binnen gaat
er wordt op deze hoogte ook thee vebouwd op elke straathoek kun je hem proeven wel lekker het eten is ook heeeel lekker en voor weinig + - 7 euro voor 2 man inclusief drinken we slapen in gewone hotels of guesthouses elke dag is weer een verrassing wat we zien en ondernemen morgen gaan we naar Chiang Rai daar blijven we 2 dagen we zullen proberen een tocht met een boot en dan op de olifant terug naar het begin zaterdag zijn we weer in Chiangmai we blijven tot maandag dan gaat het vliegtuig naar Krabi in zuid thailand lekker een weekje zonnen voordat we op avontuur naar Myanmar (Burma) gaan groeten van ton en yvonne

• 25 Maart 2015 - 20:53

Charles:

Ik hoor wel het is geweldig daar.
    hoe is het als een moderne nomade te leven daar?

Grtz Charles

• 26 Maart 2015 - 07:51

Mieke :

hallo Yvonne en Ton

Leuk om weer iets van jullie te horen. Hier is het pokkenweer, de verbouwing van het restaurantje gaat heel vlug. Verder is er niet veel veranderd. groetjes van de fit groep de mensen vragen regelmatig naar jullie reis.
    gr. mieke

• 26 Maart 2015 - 09:41

Jose:

Hoi Yvonne & Ton,
    Fijn dat het allemaal goed gaat, lekker genieten.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn moeder heeft een flatje en
    haar huis hadden we binnen 3 dagen verkocht. Echt heel
    blij hier mee, een zorg minder. Nu nog een baan. Veel plezier
    in de zon volgende week en tot de volgende keer. Houdoe José

• 26 Maart 2015 - 11:51

Rens En Elly:

dat klinkt allemaal super goed, puur genieten dus
    hopelijk krijg je wel een kussen bij die olifant, wel nodig denk ik bij zo'n rit, ha ha
    bevalt dat eten wel? want je hoort wel eens wat ze daar allemaal eten?
    genieten maar
    gr rens en elly

• 29 Maart 2015 - 22:33

Ger En Marij Van Dijk:

Hallo Ton en Yvonne,

Interessante vakantie als we dat zo lezen. Nog mooie foto's om te mailen?

Groeten,
    Ger en Marij

• 30 Maart 2015 - 23:34

Ingrid:

Hee luitjes wat leuk om jullie zo te volgen via deze site .erg leuk
    En wat geweldig allemaal .lekker geniette saampjes ,wacht weer met veel plezier af wat de volgende trip is.gr ingrid

• 31 Maart 2015 - 12:39

Marianne Tiggeloven:

Leuk om jullie te volgen. Lekker genieten¡ Ton wil je Gerrit ook je berichten sturen?

• 03 April 2015 - 15:06

Opa Harrie:

Hoi Ton,

Van harte gefeliciteerd met je 55e verjaardag, heel veel plezier nog samen met Yvonne!

Groetjes vanuit Bergeijk van Opa Harrie.
    (en van de zusters natuurlijk)

• 03 April 2015 - 16:15

Henk En Annemiek:

Hallo Ton en Yvonne
    Ton Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag , je ziet wel we denken toch nog aan je al ben je ver weg
    nog veel plezier ,en groetjes van ons hier Henk en Annemiek.